top of page

קטלוג השתלמויות תשפ"ה

כל ההשתלמויות            קדם יסודי         יסודי           על יסודי             חינוך מיוחד           בעלי תפקידים

  •  קורס רכזים פדגוגיים בבית הספר היסודי שנה א'
     קורס רכזים פדגוגיים בבית הספר היסודי שנה א'
    מספר פתרון למידה במצפן: 209639
    מספר פתרון למידה במצפן: 209639
    יום ג' ,17:00-19:30 מקוון
    מספר פתרון למידה במצפן: 209639
    יום ג' ,17:00-19:30 מקוון
    בהנחיית: גב’ נירה לפס קורס הרכז הפדגוגי ממקד את כוחותיו של הרכז בחיזוק הידע והמיומנויות לצורך הובלת גישות הוראה-למידה-הערכה מתקדמות. הקורס יתמקד בביסוס זהות התפקיד, באופן שבו רכזים פדגוגים אמורים להחיל שינויים, להטמיע כלים ולהגדיר מדדי הצלחה בתפקיד.
  • חדשנות דיגיטלית בתהליכי הוראה בכלי בינה מלאכותית
    חדשנות דיגיטלית בתהליכי הוראה בכלי בינה מלאכותית
    מספר פתרון למידה: 207169
    מספר פתרון למידה: 207169
    יום א' - 15:30-18:00, מקוון
    מספר פתרון למידה: 207169
    יום א' - 15:30-18:00, מקוון
    בהנחיית: הילי זוורו בקורס נעמיק בטכנולוגיות בינה מלאכותית ויישומן בחינוך, תוך התמקדות ביצירת יחידת לימוד דיגיטלית נלמד לשלב כלים דיגיטליים וטכנולוגיות AI מתקדמות בכל שלבי הלמידה
  • קריאה וכתיבה בכיתות א-ב למורות חיפה, ביאליק והסביבה
    קריאה וכתיבה בכיתות א-ב למורות חיפה, ביאליק והסביבה
    ההרשמה נסגרה
    ההרשמה נסגרה
    אופן הלמידה - היברידי
    ההרשמה נסגרה
    אופן הלמידה - היברידי
    הקורס עוסק בהכרת הפרופיל האורייני של ילדי כיתות א-ב, ובתהליכי התפתחות של מיומנויות לשוניות בארבע אופנויות השפה: קריאה כתיבה האזנה ודיבור ? הלכה למעשה. נלמד כיצד לשלב ספרות ילדים ולהפוך את תהליך הכתיבה לחוויה משמעותית עבור הילדים.
  • רכזות חינוך לשוני עתודה להדרכה
    רכזות חינוך לשוני עתודה להדרכה
    ההרשמה נסגרה
    ההרשמה נסגרה
    יום א' 17:15 - 19:45, היברידי
    ההרשמה נסגרה
    יום א' 17:15 - 19:45, היברידי
    העצמת הרכזות בהיבט המקצועי והאישי כדי שיובילו במקצועיות את הוראת העברית בבית הספר. הוראה מדויקת ומיטבית תוביל לקידום הישגים ולצמצום פערים במיומנויות השפה בקרב התלמידים. בנוסף, יושם דגש על פיתוח כישורי הדרכה שיסייעו לרכזות במפגשים עם צוותי ההוראה בבתי הספר.
  • כלים דיגיטליים בהוראת המוזיקה
    כלים דיגיטליים בהוראת המוזיקה
    מספר פתרון למידה: 207818
    מספר פתרון למידה: 207818
    ימי ג', מקוון
    מספר פתרון למידה: 207818
    ימי ג', מקוון
    בהנחיית: טל מיכאלוביץ בפתרון הלמידה נכיר כלים דיגיטליים הניתנים לשילוב בשיעורי המוזיקה, נתנסה בבניית תכנים מקוונים עשירים תוך שימוש בתבניות עיצוב של Canva, יצירת טקסטים ומדיה הכוללים תכני בינה מלאכותית, עיבוד של קבצי קול ויצירה וניהול של ערוץ יוטיוב לשיתוף התכנים בהתאמה.
  • רכזים חברתיים ותיקים - מחוז חיפה
    רכזים חברתיים ותיקים - מחוז חיפה
    מספר פתרון למידה: 204136
    מספר פתרון למידה: 204136
    היברידי
    מספר פתרון למידה: 204136
    היברידי
    הבניית התפיסה החברתית- ערכית בביה"ס בדגש על קידום היעדים החברתיים בזיקה לדמות הבוגר. למידה רגשית-חברתית במערכת החינוך. למידה חברתית-רגשית בבתי הספר - ממצאים ממחקרים אחרונים וגישות למדידה ולהערכה לכידות חברתית ומניעת דחייה חברתית ותופעת החרם.
  • הכשרה לרכזי ביטחון בית ספריים
    הכשרה לרכזי ביטחון בית ספריים
    מספר פתרון למידה: 204446
    מספר פתרון למידה: 204446
    יום ג' 19:00 - 16:00, בפסג"ה
    מספר פתרון למידה: 204446
    יום ג' 19:00 - 16:00, בפסג"ה
    בהנחיית: דוד הראל, מכללת אריאל הקניית כלים לניהול שגרת הביטחון במוסד החינוכי ובכלל זה, פיקוח ובקרה על עבודת המאבטח ומרכיבי הביטחון במוסד החינוכי. בתחום הבטיחות, איתור ליקויים ומפגעים ושותף בצוות בוועדת הבטיחות הבית ספרית. בתחום החירום, הכנת המוסד החינוכי מצבי חירום שונות כדוגמת ר
  • סגני מנהלים ותיקים - 4 שנים ומעלה
    סגני מנהלים ותיקים - 4 שנים ומעלה
    מספר פתרון למידה: 203337
    מספר פתרון למידה: 203337
    יום ג' 16:00- 19:15, היברידי
    מספר פתרון למידה: 203337
    יום ג' 16:00- 19:15, היברידי
    מנחה: מיכל קרמר אסף תוכנית לפיתוח אישי ומקצועי של סגנים וותיקים המשלבת מודלים וכלים ארגוניים להתמודדות עם דילמות ניהוליות בעבודת הסגן, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות תוך למידה מהי תרבות ארגונית מסתגלת. תיווצר קהילת מקצועית בעלת ערך למשתתפים, מצמיחה ומעשירה.
  • סגני מנהלים חדשים - 3-4 שנים בתפקיד
    סגני מנהלים חדשים - 3-4 שנים בתפקיד
    מספר פתרון למידה: 203323
    מספר פתרון למידה: 203323
    אופן הלמידה - היברידי
    מספר פתרון למידה: 203323
    אופן הלמידה - היברידי
    תוכנית לפיתוח אישי ומקצועי של סגני המנהלים בתחילת דרכם, המשלב בין דילמות ונושאים המעסיקים את סגני המנהלים ויובאו על ידם לבין עיסוק בנושאים הרלוונטיים לתחילת תפקיד בעת הנוכחית. הדגש יהיה ניתוח מרכיבי התפקיד והבנתו
  • אנגלית למורי חט"ה וחט"ע
    אנגלית למורי חט"ה וחט"ע
    מספר פתרון למידה: 205814
    מספר פתרון למידה: 205814
    יום א' 16:00 - 18:30, היברידי
    מספר פתרון למידה: 205814
    יום א' 16:00 - 18:30, היברידי
    בהנחיית: איילת מוסינזון, שרית קמינסקי, גילי בן צבי במצבי חירום שבהם נדרש להפסיק את הלמידה הפיזית, כלים דיגיטליים ללמידת אנגלית מספקים פתרון חיוני להמשך הלימודים ושמירה על רציפות הלמידה. המטרה העיקרית היא לאפשר לתלמידים לשפר את שליטתם בשפה האנגלית, תוך קבלת תמיכה לימודית ורגשית גם מרחוק. הפתרון מתמקד
  • רכזי הכלה והשתלבות שנה א' קבוצה 2
    רכזי הכלה והשתלבות שנה א' קבוצה 2
    מספר פתרון למידה: 204009
    מספר פתרון למידה: 204009
    ביום ג' 16:15 - 18:30, היברידי
    מספר פתרון למידה: 204009
    ביום ג' 16:15 - 18:30, היברידי
    הכשרה לרכזי הכלה והשתלבות מתחילים. פיתוח הזהות המקצועית והובלת התחום בצוות ובמרחב הבית ספרי, היכרות עם מודלים לפיתוח סביבות למידה מגוונות במרחבי הוראה. פיתוח תפיסת הכלה ותנליכי הוראה הטרוגנית בכיתות.
  • רכז הכלה והשתלבות - למסיימי הכשרה - העמקה
    רכז הכלה והשתלבות - למסיימי הכשרה - העמקה
    מספר פתרון למידה: 204872
    מספר פתרון למידה: 204872
    ימים ושעות - גמיש, מקוון
    מספר פתרון למידה: 204872
    ימים ושעות - גמיש, מקוון
    בהנחיית: רויטל זורח המטפלים יהיו חלק מקבוצת למידה משמעותית, ירכשו כלים מגוונים בהם יוכלו להשתמש בטיפולים. הלמידה הנה אקדמאית ומבוססת על עולם ידע מקצועי אקדמאי, למידת עמיתים מתוך חשיבה משותפת, על תהליכי טיפול וקצב הטיפול באוכלוסיות ייחודיות אלו.
  • רכזי הכלה והשתלבות שנה א' קבוצה 1
    רכזי הכלה והשתלבות שנה א' קבוצה 1
    מספר פתרון למידה: 201264
    מספר פתרון למידה: 201264
    ביום ג' 16:15 - 18:30, היברידי
    מספר פתרון למידה: 201264
    ביום ג' 16:15 - 18:30, היברידי
    הכשרה לרכזי הכלה והשתלבות מתחילים. פיתוח הזהות המקצועית והובלת התחום בצוות ובמרחב הבית ספרי, היכרות עם מודלים לפיתוח סביבות למידה מגוונות במרחבי הוראה. פיתוח תפיסת הכלה ותנליכי הוראה הטרוגנית בכיתות.
bottom of page