top of page

קטלוג השתלמויות תשפ"ה

כל ההשתלמויות            קדם יסודי         יסודי           על יסודי             חינוך מיוחד           בעלי תפקידים

  • הפרעת קשב  ב360 מעלות
    הפרעת קשב  ב360 מעלות
    מספר פתרון למידה: 203106
    מספר פתרון למידה: 203106
    יום ב' 19:30 - 16:00-18:30, היברידי
    מספר פתרון למידה: 203106
    יום ב' 19:30 - 16:00-18:30, היברידי
    בהנחיית: אורן זך טכניקות פדגוגיות חדשניות לילדים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר תוך התייחסות לתמונה הרחבה של האתגרים הנלווים להפרעת הקשב. בהשתלמות נחשף ונכיר שילוב כלים מעולם ה AI, התוכנית מותאמת לאתגרים הייחודיים הנלווים ל-ADHD.
  •  קורס רכזים פדגוגיים בבית הספר היסודי שנה א'
     קורס רכזים פדגוגיים בבית הספר היסודי שנה א'
    מספר פתרון למידה במצפן: 209639
    מספר פתרון למידה במצפן: 209639
    יום ג' ,17:00-19:30 מקוון
    מספר פתרון למידה במצפן: 209639
    יום ג' ,17:00-19:30 מקוון
    בהנחיית: גב’ נירה לפס קורס הרכז הפדגוגי ממקד את כוחותיו של הרכז בחיזוק הידע והמיומנויות לצורך הובלת גישות הוראה-למידה-הערכה מתקדמות. הקורס יתמקד בביסוס זהות התפקיד, באופן שבו רכזים פדגוגים אמורים להחיל שינויים, להטמיע כלים ולהגדיר מדדי הצלחה בתפקיד.
  • לראות את הקולות
    לראות את הקולות
    מפר פתרון למידה במצפן: 209315
    מפר פתרון למידה במצפן: 209315
    אופן הלמידה - היברידי
    מפר פתרון למידה במצפן: 209315
    אופן הלמידה - היברידי
    בואו לחוות מסע זהותי, אישי וקבוצתי תוך מפגש עם מגוון הזהויות של כלל מור.ות הקהילה. תהליך פיתוח מקצועי בקהילה לומדת המאפשרת בירור וחיבור לנכסים התרבותיים בקרב מגוון הזהויות היהודיות-ישראליות של המורים.ות והתלמידים.ות בחינוך הממלכתי.
  •  "גשרים של זהות"- מתודות להנחיה, העצמה ופיתוח פעילויות חינוכיות
     "גשרים של זהות"- מתודות להנחיה, העצמה ופיתוח פעילויות חינוכיות
    מספר פתרון למידה: 202263
    מספר פתרון למידה: 202263
    אופן הלמידה - היברידי
    מספר פתרון למידה: 202263
    אופן הלמידה - היברידי
    תרבות- יהודית ישראלית- נצא למסע לבירור וגיבוש הזהות האישית והחברתית. .נחווה למידה משמעותית, מעצימה ופרקטית .נתוודע למאגרי מידע חינוכיים ולכלים יצירתיים לגיבוש ופיתוח הזהות לתלמידים .ניקח חלק בפעילויות חווייתיות, מעשירות שמקדמות גיוון והבנה הדדית .נתנסה במפגש בין-תרבותי עם קהילות יהודיות החברות בשות
  • חדשנות דיגיטלית בתהליכי הוראה בכלי בינה מלאכותית
    חדשנות דיגיטלית בתהליכי הוראה בכלי בינה מלאכותית
    מספר פתרון למידה: 207169
    מספר פתרון למידה: 207169
    יום א' - 15:30-18:00, מקוון
    מספר פתרון למידה: 207169
    יום א' - 15:30-18:00, מקוון
    בהנחיית: הילי זוורו בקורס נעמיק בטכנולוגיות בינה מלאכותית ויישומן בחינוך, תוך התמקדות ביצירת יחידת לימוד דיגיטלית נלמד לשלב כלים דיגיטליים וטכנולוגיות AI מתקדמות בכל שלבי הלמידה
  • עברית שפה שנייה
    עברית שפה שנייה
    ההרשמה נסגרה
    ההרשמה נסגרה
    יום ב' 19:30 - 22:00 - 18:30, היברידי
    ההרשמה נסגרה
    יום ב' 19:30 - 22:00 - 18:30, היברידי
    מנחה: תמר משלי ההשתלמות "בין שפת הבית לשפת הכיתה" מיועדת למורים בכיתות הטרוגניות שבהן תלמידים רבים אינם דוברי עברית בבית. מטרתה לספק למורים כלים ותובנות לקידום השיח ואוצר המילים של תלמידים דו-לשוניים, תוך שילוב גישות רב-תחומיות והוראה המותאמת לצרכיהם הייחודיים.
  • קריאה וכתיבה בכיתות א-ב למורות חיפה, ביאליק והסביבה
    קריאה וכתיבה בכיתות א-ב למורות חיפה, ביאליק והסביבה
    ההרשמה נסגרה
    ההרשמה נסגרה
    אופן הלמידה - היברידי
    ההרשמה נסגרה
    אופן הלמידה - היברידי
    הקורס עוסק בהכרת הפרופיל האורייני של ילדי כיתות א-ב, ובתהליכי התפתחות של מיומנויות לשוניות בארבע אופנויות השפה: קריאה כתיבה האזנה ודיבור ? הלכה למעשה. נלמד כיצד לשלב ספרות ילדים ולהפוך את תהליך הכתיבה לחוויה משמעותית עבור הילדים.
  • קריאה וכתיבה בכיתות א-ב למורות חדרה והסביבה
    קריאה וכתיבה בכיתות א-ב למורות חדרה והסביבה
    ההרשמה נסגרה
    ההרשמה נסגרה
    ביום ב' 17:00-19:30, היברידי
    ההרשמה נסגרה
    ביום ב' 17:00-19:30, היברידי
    הקורס עוסק בהכרת הפרופיל האורייני של ילדי כיתות א-ב, ובתהליכי התפתחות של מיומנויות לשוניות בארבע אופנויות השפה: קריאה כתיבה האזנה ודיבור ? הלכה למעשה. נלמד כיצד לשלב ספרות ילדים ולהפוך את תהליך הכתיבה לחוויה משמעותית עבור הילדים.
  • רכזות חינוך לשוני עתודה להדרכה
    רכזות חינוך לשוני עתודה להדרכה
    ההרשמה נסגרה
    ההרשמה נסגרה
    יום א' 17:15 - 19:45, היברידי
    ההרשמה נסגרה
    יום א' 17:15 - 19:45, היברידי
    העצמת הרכזות בהיבט המקצועי והאישי כדי שיובילו במקצועיות את הוראת העברית בבית הספר. הוראה מדויקת ומיטבית תוביל לקידום הישגים ולצמצום פערים במיומנויות השפה בקרב התלמידים. בנוסף, יושם דגש על פיתוח כישורי הדרכה שיסייעו לרכזות במפגשים עם צוותי ההוראה בבתי הספר.
  • כלים דיגיטליים בהוראת המוזיקה
    כלים דיגיטליים בהוראת המוזיקה
    מספר פתרון למידה: 207818
    מספר פתרון למידה: 207818
    ימי ג', מקוון
    מספר פתרון למידה: 207818
    ימי ג', מקוון
    בהנחיית: טל מיכאלוביץ בפתרון הלמידה נכיר כלים דיגיטליים הניתנים לשילוב בשיעורי המוזיקה, נתנסה בבניית תכנים מקוונים עשירים תוך שימוש בתבניות עיצוב של Canva, יצירת טקסטים ומדיה הכוללים תכני בינה מלאכותית, עיבוד של קבצי קול ויצירה וניהול של ערוץ יוטיוב לשיתוף התכנים בהתאמה.
  • מתמטיקה -מענה לכיתה הטרוגנית ג'-ד'
    מתמטיקה -מענה לכיתה הטרוגנית ג'-ד'
    מספר פתרון למידה: 204011
    מספר פתרון למידה: 204011
    יום ב' 16:00 - 18:30, היברידי
    מספר פתרון למידה: 204011
    יום ב' 16:00 - 18:30, היברידי
    מנחה: גילת נשר פתרון הלמידה יעסוק בנושאים מתכנית הלימודים של ג'-ד' באריתמטיקה ובגיאומטריה ובקשר ביניהם נעסוק במשימות ברמות חשיבה שונות והנגשתן בעזרת כלים מתאימים לכלל תלמידי הכיתה. נעסוק גם במודלים להוראה דיפרנציאלית בכיתה כגון מודל "איתי לידי ובמרחב"
  • רכזים חברתיים ותיקים - מחוז חיפה
    רכזים חברתיים ותיקים - מחוז חיפה
    מספר פתרון למידה: 204136
    מספר פתרון למידה: 204136
    היברידי
    מספר פתרון למידה: 204136
    היברידי
    הבניית התפיסה החברתית- ערכית בביה"ס בדגש על קידום היעדים החברתיים בזיקה לדמות הבוגר. למידה רגשית-חברתית במערכת החינוך. למידה חברתית-רגשית בבתי הספר - ממצאים ממחקרים אחרונים וגישות למדידה ולהערכה לכידות חברתית ומניעת דחייה חברתית ותופעת החרם.
  • מתגמשים עם רפורמת הבגרות החדשה - מורי חט"ע וחט"ב
    מתגמשים עם רפורמת הבגרות החדשה - מורי חט"ע וחט"ב
    מספר פתרון למידה: 201381
    מספר פתרון למידה: 201381
    ביום א' 19:30 - 22:00, היברידי
    מספר פתרון למידה: 201381
    ביום א' 19:30 - 22:00, היברידי
    שיח מקדם של מורים לטובת יצירת שפה פדגוגית בהקשר לרכישת המיומנויות והרחבת כלים ושיטות הוראה ברוח רפורמת הבגרות הגמישה במקצועות רבי המלל
  • רכזי הכלה והשתלבות שנה ב
    רכזי הכלה והשתלבות שנה ב
    מספר פתרון למידה: 201636
    מספר פתרון למידה: 201636
    אופן הלמידה - היברידי
    מספר פתרון למידה: 201636
    אופן הלמידה - היברידי
    הכשרה לרכזי הכלה והשתלבות מתחילים. פיתוח הזהות המקצועית והובלת התחום בצוות ובמרחב הבית ספרי, היכרות עם מודלים לפיתוח סביבות למידה מגוונות במרחבי הוראה. פיתוח תפיסת הכלה ותנליכי הוראה הטרוגנית בכיתות.
  • מתמטיקה - נושאים נבחרים בתכ"ל החדשה ב-5 יח"ל
    מתמטיקה - נושאים נבחרים בתכ"ל החדשה ב-5 יח"ל
    מספר פתרון למידה: 200919
    מספר פתרון למידה: 200919
    ביום ד' 17:30 - 20:00, היברידי
    מספר פתרון למידה: 200919
    ביום ד' 17:30 - 20:00, היברידי
    היכרות של תכנית הלימודים החדשה ברמה של 5 יח"ל. פיתוח הלומד העצמאי ולמידה דיפרנציאלית. יצירת יחידות הוראה ושימוש במאגרים מקוונים.
  • עברית על יסודי - קידום הוראת מיומנויות המיזוג
    עברית על יסודי - קידום הוראת מיומנויות המיזוג
    מספר פתרון למידה: 201825
    מספר פתרון למידה: 201825
    ביום א' 17:15 - 19:45, היברידי
    מספר פתרון למידה: 201825
    ביום א' 17:15 - 19:45, היברידי
    בפתרון הלמידה המורות ישנו את תפיסת הוראת ההבעה בכתב שלהן באמצעות התנסות, קריאה והתבוננות אישית על מטלות לימודיות תוך מיקוד בתהליך המיזוג.
  • הכשרה לרכזי ביטחון בית ספריים
    הכשרה לרכזי ביטחון בית ספריים
    מספר פתרון למידה: 204446
    מספר פתרון למידה: 204446
    יום ג' 19:00 - 16:00, בפסג"ה
    מספר פתרון למידה: 204446
    יום ג' 19:00 - 16:00, בפסג"ה
    בהנחיית: דוד הראל, מכללת אריאל הקניית כלים לניהול שגרת הביטחון במוסד החינוכי ובכלל זה, פיקוח ובקרה על עבודת המאבטח ומרכיבי הביטחון במוסד החינוכי. בתחום הבטיחות, איתור ליקויים ומפגעים ושותף בצוות בוועדת הבטיחות הבית ספרית. בתחום החירום, הכנת המוסד החינוכי מצבי חירום שונות כדוגמת ר
  • חינוך גופני - בדמינטון
    חינוך גופני - בדמינטון
    מספר פתרון למידה: 203926
    מספר פתרון למידה: 203926
    יום ד' 16:00- 19:15, היברידי
    מספר פתרון למידה: 203926
    יום ד' 16:00- 19:15, היברידי
    הוא רכישת ידע ופרקטיקה בענף הבדמינטון ולימוד משחק הבדמינטון בבתי ספר על ידי יישום מעכרכי השיעור המותאמים בבדמינטון ללימוד כיתות בכל הגילאים בבתי ספר
  • סגני מנהלים ותיקים - 4 שנים ומעלה
    סגני מנהלים ותיקים - 4 שנים ומעלה
    מספר פתרון למידה: 203337
    מספר פתרון למידה: 203337
    יום ג' 16:00- 19:15, היברידי
    מספר פתרון למידה: 203337
    יום ג' 16:00- 19:15, היברידי
    מנחה: מיכל קרמר אסף תוכנית לפיתוח אישי ומקצועי של סגנים וותיקים המשלבת מודלים וכלים ארגוניים להתמודדות עם דילמות ניהוליות בעבודת הסגן, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות תוך למידה מהי תרבות ארגונית מסתגלת. תיווצר קהילת מקצועית בעלת ערך למשתתפים, מצמיחה ומעשירה.
  • סגני מנהלים חדשים - 3-4 שנים בתפקיד
    סגני מנהלים חדשים - 3-4 שנים בתפקיד
    מספר פתרון למידה: 203323
    מספר פתרון למידה: 203323
    אופן הלמידה - היברידי
    מספר פתרון למידה: 203323
    אופן הלמידה - היברידי
    תוכנית לפיתוח אישי ומקצועי של סגני המנהלים בתחילת דרכם, המשלב בין דילמות ונושאים המעסיקים את סגני המנהלים ויובאו על ידם לבין עיסוק בנושאים הרלוונטיים לתחילת תפקיד בעת הנוכחית. הדגש יהיה ניתוח מרכיבי התפקיד והבנתו
bottom of page